preskoči na sadržaj

Osnovna škola Stjepana Kefelje Kutina

Login
RASPORED ZVONA

ŠKOLSKI SAT

VRIJEME

1.

8:00-8:45

2.

8:50-9:35

3.

9:50-10:35

4.

10:50-11:35

5.

11:40-12:25

6. / 1.

12:30-13:15

7. / 2.

13:20-14:05

            3.

    14:20-15:05

            4.

    15:10-15:55

            5. 

    16:00-16:45

Udžbenici i radni materijal šk. god. 2023./2024.

UDŽBENICI

RADNI MATERIJAL

Poveznice

 

      

         Aktivnosti Ekoškole 

         Stjepana Kefelje

 

Zadruga Ruke

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Office 365 za škole

ANKETA
Odmori u školi su...



VOZNI RED ŠKOLSKIH AUTOBUSA

Linija

Vrijeme

polaska

Vrijeme

odlaska

Repušnica

7:20

13:20

 

 

14:10

Lipa, Radićeva,

Gupčeva

7:30

12:40

 

 

14:10

 

12:00

16:55

Mikleuška

6:50

14:10

Poveznice

ETWINNING PROJEKT Images around the world

https://twinspace.etwinning.net/74834/pages/page/477278

Učenici uključeni u izvannastavnu aktivnost eTwinneri ove su godine sudjelovali u projektu pod nazivom Images Around the World čiji je nositelj škola iz Češke. Cilj projekta bio je prikupljanje slika grada tijekom nekoliko mjeseci. Slike koje su učenici iz raznih zemalja objavljivali na portalu koristili smo za raznorazne jezične aktivnosti na samim satovima izvannnastavne aktivnosti. 
                           
                       
                           
Tekst objavila: Irena Posavec
ETWINNING PROJEKT

eTwinning projekt  DIGI4EDU (Digitalni alati kroz učenje)

I ove školske godine bili smo dio najveće europske odgojno obrazovne zajednice i sudjelovali smo u  eTwinning projektu. Pod vodstvom učiteljice geografije Silvije Krpes okupilo se ukupno sedam učenika, 4 učenika iz šestih razreda i 3 učenika iz osmih razreda.

S pripremam se započelo nakon otvaranja projekt na eTwinning platformi 21.12.2022. godine, a na njemu se okupilo ukupno 9 učitelja i 67 učenik koji dolaze iz Turske, Rumunjske, Hrvatske i Gruzije. Koordinatori i voditelji projekta su učiteljice  Eda Karabulut (Turska) i Silvija Krpes (Hrvatska). Tijekom realizacije projekta Tursku je 6.2.2023. zahvatio razorni potres u kojem su bile oštećene i neke od škola naših partnera. Zbog nastale teške situacije aktivnosti na projektu prekinute su na razdoblje od mjesec dana.

Projekt je pripremljen u svrhu izvođenja nastave na zabavan način, koristeći Web 2.0 alate.

U našem zajedničkom projektu postavljeni su sljedeći ciljevi: kroz neformalno učenje stječi vještine i znanja koje će učenici koristiti kroz sve oblike formalnog učenja, razvijati komunikacijske vještine učenika i nastavnika kroz međusobnu suradnju, povećati digitalnu pismenost učenika, razviti samopouzdanje i vještine kritičkog mišljenja kod učenika, promicati suradnju među studentima, razvijati vještine timskog rada, samostalnog rada i  poštivanja rokova, senzibilizirati učenike za „obrazovanje za građanstvo“ pomažući učenicima da razumiju strane kulture i potičući ih da poštuju druge kulture te motivirati učenike da poboljšaju znanje i upotrebu engleskog jezika.

Komunikacija tijekom projekta je na engleskom jeziku, na kojem su učenici izradili i sve svoje radove te ih predstavili na eTwinning platformi.

Tijekom samog projekta su nastali sljedeći radovi: logo i poster projekta, LearningApss aktivnosti, Woordwall, Crossword i Cram igrice. Učenici su se služili sljedećim web alatima: Avatar, Canva, StoryJumper, Wordart, Powerpoint, Wordwall, Powtoon, Chatterpix, Mentimetar. 

Hvala učenicima za njihov trud i slobodno vrijeme koje su proveli radeći na projektu.

Autor teksta: Silvija Krpes, 12.5.2023.

eTwinning projekt Digi Guards

Naša škola uključila se u eTwinning projekt Digi-City Guard u suradnji s učiteljima i učenicima iz Turske i Gruzije. Međunarodni projekt započeo je u mjesecu travnju i trajat će do sredine lipnja 2021.

Glavna misao vodilja projekt Digi City Guard je podizanje svijest o medijskoj pismenosti i dezinformacijama kod učenika i naučiti ih kako zaštititi svoje osobne podatke te kako se suočiti sa brojnim izazovima društvenih mreža.

Osnovni ciljevi projekta i međusobne suradnje su: pružiti našim učenicima osnovne vještine u medijskoj pismenosti, razvijanje vještina kao što su donošenje odluka, komunikacija, empatija, upravljanje krizama i samopouzdanje, korištenje alate Web 2.0. te razvijanje vještina stranih jezika. 

U projektu sudjeluju učenici osmih razreda: Anamaria Tutić, Iva Ivankovac, Marko Lasić, Teo Lončarević, Vito Vujica i Jakov Ćutić uz vodstvo učiteljice geografije Silvije Krpes.

                 

eTwinning projekt Digi-City Guards

Autor teksta: Silvija Krpes, 7. 6. 2021.

Projekt je ostvaren u školskoj godini 2020./2021., a u njemu je sudjelovala učiteljica Silvija Krpes (geografija) te 6 učenika osmih razreda.

S pripremam se započelo nakon otvaranja projekt na eTwinning platformi u travnju 2021. godine, a na njemu se okupilo 10 učitelja i 61 učenik iz Turske, Hrvatske i Gruzije. Službeni završetak projekta je 10. lipanj 2021. godine.

Ciljevi projekta su:

• Steći osnovne vještine i znanja o medijskoj pismenosti koje će im osigurati vlastitu sigurnost u digitalnom svijetu.

• Razvijati vještine kao što su donošenje odluka, komunikacija, empatija, upravljanje u kriznim situacijama i samopouzdanje

• usavršiti digitalne kompetencije, naučiti koristiti nove Web 2.0. alate

• Povećati sposobnosti korištenja tehnologije u svakodnevnom radu i učenju

• promicati suradnju među studentima, razvijati vještine timskog rada, samostalnog rada i poštivanja rokova

• povećati samopoštovanje, dobrobit i ljubaznost učenika

• senzibilizirati učenike za „obrazovanje za građanstvo“ pomažući učenicima da razumiju strane kulture i potičući ih da poštuju druge kulture

• motivirati učenike da poboljšaju znanje i upotrebu engleskog jezika,

Komunikacija je bila na engleskom jeziku na kojem su učenici izradili i sve svoje radove te ih predstavili na eTwinning platformi.

Na početku rada učenici su se upoznali s projektom na nastavi geografije. Potom smo kreirali grupu na Whatsappu, učenici su se logirali na eTwinning, upoznali s načinom rada, predstavili se na forumu i na zoom sastancima ostalim sudionicima te dogovorili daljnje metode rada. Tako su nastali sljedeći radovi: logo, poster i maskota projekta, slikovni rječnik, Snapwords aktivnosti, eTwinning čestitka, stripovi, kratki filmovi(animacije), memovi, lažne vijesti, slikovnica Rody and Roby, Kahoot i Woordwall igrice. Učenici su se služili sljedećim web alatima: Avatar, Canva, KEMK, Kahoot, StoryJumper, Tricider, Wordart, Powerpoint, Wordwall, Snapwords, Breakyourownnews, Powtoon, Chatterpix, Mentimetar....

Na pitanje kako im se svidjelo raditi na projektu učenici su iskazali dojmove:

Uživao sam radeći na projektu. Zajedno sa mojim kolegama iz razreda i novim prijateljima zabavio sam se učeći o sigurnosti na internetu. Želio bi sve ponoviti. Imama samo riječi hvale za projekt. Jakov

Ovo je bio moj prvi projekt. Bilo je cool i naučio sam nešto novo. Komunicirao sam sa mnogim učenicima i zajedno smo izvršavali zadatke. Vito

Sviđa mi se projekt. Teo

Sviđa mi se projekt jer sam upoznala nove prijatelje i naučila nešto novo o internetu i koristila sam zanimljive web alate. Anamaria.

Zanimljivo iskustvo jer smo se mogli upoznati s drugim školama Europe,  pogledati kako izgledaju gradovi drugih učenika, upoznati se sa različitim kulturama a usput naučiti i nešto novo. Marko.

Bilo je jako zanimljivo, pogotovo komunicirati na engleskom jeziku i pratiti druge učenike kako razgovaraju na turskom i nas na hrvatskom a da se opet svi razumijemo. Iva


 

Presjek aktivnosti projekta i radova učenika može se pronaći na padletu:

https://padlet.com/skrpes/3peysmlq0210opfp

Oznaka kvalitete za projekt Digi-city Guards

Stigla nam je oznaka kvalitete eTwinning projekta za prošlogodišnji projekt Digi-city Guards. Divna suradnja s učenicima prošlogodišnjeg 8. razreda (Anamrija, Iva, Jakov, Marko, Teo, Vito) s njihovim vršnjacima i učiteljima iz Turske i Gruzije.

Čestitke još jednom svim sudionicima!

Objavila: Silvija Krpes

eTwinning projekt Christmas Cards Exchange

U mjesecu studenom i prosincu 2021. učenici 5.a razreda u sklopu nastave engleskog jezika sudjelovali su u eTwinning projektu pod nazivom Christmas Card Exchange and Christmas Culture u suradnji sa učiteljima i učenicima iz Europe.

 

Tijekom studenog učenici su izrađivali čestitke i opisivali Božićne običaje u našoj zemlji. Početkom prosinca poslali smo čestitke i veselili se kad su one pristizale u našu školu iz Francuske, Njemačke, Grčke, Litve, Španjolske, Italije, Litve, Poljske i Rumnjske. Svaka od njih imala je kratki opis Božićnih običaja te smo puno naučili o različitim načina proslave Božića. 

    

   

Tekst objavila: Irena Posavec

ETWINNING PROJEKT Places through the eyes of locals and tourists

                                   

18.6.2021.

Ove školske godine naša škola uključila se u još jedan eTwinning projekt pod nazivom PLACES THROUGH  THE EYES OF LOCALS AND TOURISTS sa školama iz Turske, Portugala i Bugarske. U projektu su pod vodstvom učiteljice Irene Posavec sudjelovali učenici 8.a razrednog odjela koji su bili zainteresirani za dodatni rad u predmetu Engleski jezik

Cilj projekta bio je predstaviti sebe, svoju zemlju, grad Kutinu i školu te najdraži grad/državu. Učenici su tako uz pomoć digitalniih tehnologija izrađivali digitalne sadržaje u Canvi i drugim aplikacijama o kojima su učenici učili na satovima informatike. Njihovi radovi objavljeni su na eTwinning portalu, a na sljedećoj poveznici možete vidjeti neke od njihovih uradaka. 

8.a Twin_Space_Places_through_the_eyes_of_locals_and_tourists

O različitostima i sličnostima u pogledima na isti zadatak, zadatak predstavljanja jednog grada ili države, i načinima prezentiranja učenici su kritički promišljali i puno toga naučili o identitetu zemalja ili gradova.

Ususret Erasmus KA2 projektu

Učiteljica Irena Posavec na Erasmus+ mobilnosti u Dublinu upoznala je kolegice iz Finske te je stvorena ideja o pokretanju Erasmus KA2 projekta između naše škole i škole u Finskoj kao partnera u projektu. U sklopu tog projekta u mobilnosti bi osim učitelja sudjelovali i učenici. Kako bi se bolje upoznali, pokrenut je projekt na platfromi eTwinning, za prvo upoznavanje učenici su uz upotrebu kamere i digitalnih alata napravili novu video prezentaciju škole koju možete pogledati na sljedećoj povezici https://www.youtube.com/watch?v=T0_9Dmr-uLI

Projekti

14. 3. 2001. postali smo dio obitelji Međunarodnih EKO-škola i to među prvih dvadeset u Republici Hrvatskoj. 

Status Ekoškole obnovljen  je  do sada nekoliko puta, nakon čega je škola dobila platinasti status. Naša škola sada ima trajni status Ekoškole. Eko-aktivnostima škola se isticala od početka svoga rada. Prve aktivnosti bile su vezane uz  uređenje okoliša škole. Imali smo prvu eko-grupu u  županiji. Sudjelovali smo u  Eko-kvizu  «Lijepa naša» i  za uspjeh učenici su  nagrađeni boravkom u Eko-kampu Risnjak. Zastupali smo našu  županiju na nacionalnom kvizu „Baština čovječanstva“. U konkurenciji od 22 županije osvojili smo 3. mjesto. Prva voditeljica Ekoškole bila je Branka Krančević. Nakon nje voditeljice su bile Marica Silovski i Marica Posavčić, dok je to danas Dajana Kurtović. 2003.godine Ministarstvo prosvjete i  športa, Ministarstvo zaštite okoliša i Pokret prijatelja prirode  «Lijepa naša». Školu je nagradilo novčanom nagradom od 7.000,00 kuna za provedenu akciju sakupljanja starog papira.

Svake školske godine u sklopu projekta Eko škola održava se projektni dan, svaki puta na neku drugu temu. Na taj dan nastava nije klasično organizirana već učenici rade u grupama prema vlastitim interesima. Neke od tema kojima smo se bavili kroz projektnu nastavu bile su Vode, Moj grad, Humanost i čovječanstvo, Posadi i njeguj, Zaštita životinja, Baština i mnoge druge. 




Erasmus+

Agencija za mobilnost i programe Europske Unije odobrila je projektni prijedlog koji je Osnovna škola Stjepana Kefelje, Kutina, prijavila u okviru programa ERASMUS+, Ključna aktivnost 1, za područje odgoja i općeg obrazovanja u veljači 2020. godine.

Odlukom o dodjeli financijske potpore za projektne prijedloge za 2020. godinu od 8.5.2020., školi je odobreno 14.689,00 EUR za projekt pod nazivom ABECEDA budućnosti“.

Riječ je programu kojim Europska komisija financijski podupire usavršavanje učitelja i jačanje europske dimenzije škole. Zahvaljujući ovom projektu, 5 učitelja škole i ravnatelj posjetiti će Portugal, Irsku, Grčku, Tursku i Maltu, obogatiti svoja znanja novim znanjima, međunarodnim obrazovnim i kulturnim iskustvom i kontaktima, a sve kako bi pozitivna iskustva mogli primijeniti u nastavi i školi. Projekt su osmislile i napisale učiteljica engleskog jezika, Irena Posavec, koja je voditelj projekta, i učiteljica geografije Silvija Krpes, projektni koordinator.

Poveznica na stranicu projekta

Erasmus KA1 mobilnost Turska

Edukacija: Projektno učenje uz pomoć tehnologije, Istanbul, Turska

Projektno učenje ili skraćeno PBL metoda je podučavanja u kojoj učenici uče sudjelujući u stvarnim i značajnim projektima, koji mogu biti od interesa za učenike ili čak za širu zajednicu. Učenici mogu raditi na projektu kraći ili dulji vremenski period tijekom kojeg odgovarajući na zanimljiva i složena pitanja ili rješavajući stvarni problem istragom i kritičkim razmišljanjem dolaze do zaključka ili rješenja problema.

Edukacijom u sklopu Erasmus+ programa usvojila sam određene vještine za realizaciju nastave kroz metodu Projektnog učenja, od usko vezanih metoda poučavanja koji su dio PBL metode do brojnih aplikacija uz koje je taj oblik podučavanja zanimljiviji i učinkovitiji. Uz svakodnevna predavanja ostalo je vremena i za druženje sa kolegama, razmjenjivanje iskustava te razgledanje kulturnih znamenitosti i upoznavanje novih kultura i običaja. Znajući da je Istanbul multikulturalno središte Turske, doživljaji su bili još veći.

    

Tekst uredila: Silvija Krpes

Prenosimo stečena znanja

Prenosimo stečena znanja

Na Županijskom stručnom vijeću učitelja i nastavnika geografije Sisačko-moslavačke županije podijelila sam stečena znanja u sklopu edukacije Erasmus+ programa, sa kolegama geografima. Dana 24.11.2021. u „idealnim“ uvjetima aktiv se održao na daljinu tako da su kolegice i kolege upoznale primjenu Obrnute učionice u stvarnom vremenu. Prezentaciju samog predavanja možete pogledati u nastavku teksta. Unutar same prezentacije sačuvani su svi zadatci koje su polaznici aktiva rješavali u stvarnom vremenu, te na taj način nisu bili samo primatelji znanja već su aktivno sudjelovali prilikom usvajanja novih vještina.

Tekst uredila: Silvija Krpes

Priloženi dokumenti:
Erasmus web.odp

ŠKOLSKI PROJEKT SPELLING BEE

23.6.2021.

U zadnjem tjednu nastave održano je natjecanje u sricanju i poznavanju engleskih riječi prema uzoru na američko natjecanje Spelling Bee koje je popularno u Americi, ali i diljem svijeta. Natjecanje je završni dio školskog projekta koji je trajao cijelu školsku godinu. Svakog tjedna učenici šestog razreda birali su po jednu riječ iz rječnika, uvježbavali ih sricati i zapisivati kad ih netko drugi sriče. Riječi smo uvježbavali kroz igru Pictionary, ilustrirali ih i stvarali nove rečenice s njima. Kao što je bilo i planirano u Školskom kurikulumu, najbolji razredni odjel na natjecanju bio je nagrađen odlaskom na sladoled na zadnji dan nastave. Bio je to razredni odjel 6.a koji je za 2 boda pobijedio 6.b, dok je razredni odjel 6.c završio na trećem mjestu. Natjecanje je održano uz poštivanje epidemiooških mjera te se svaki razredni odjel natjecao pojedinačno (iako je u planirano zajedničko natjecanje) te su zatim uspoređeni njihovi rezultati. Najbolji sricatelji bili su Bruna Kralj, Nina Vujnović, Lucija Vidoviić, Katarina Jagušt, Anđelina FIlipović, Matej Kranjčević, Sara Filipović i drugi.

Voditeljica školskog projekta, učiteljica engleskog jezika Irena Posavec

 

                                    

preskoči na navigaciju